Všeobecné obchodní podmínky

Provozovatel školení

ACCONT Consulting, s.r.o.
Sídlo: Volgogradská 2413/88, IČ: 29389101, DIČ: CZ29389101
společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 38251

Objednávka školení

Objednávku můžete zaslat:

  • on-line: prostřednictvím webových stránek www.accontconsulting.cz
  • e-mailem: info@accontconsulting.cz

Vaše objednávka je závazná, při neúčasti zaregistrovaného (nebo jeho náhradníka) účastnický poplatek nevracíme. Účastnický poplatek vracíme pouze v případě písemného zrušení e-mailem na adresu info@accontconsulting.cz alespoň 3 pracovní dny před konáním semináře.

Objednávky zaslané prostřednictvím webových stránek Vám budou obratem potvrzeny na Vaši e-mailovou adresu. Ostatní formy objednávek potvrzujeme jen na základě výslovné žádosti.

V připadě objednávky školení méně než 2 pracovní dny před konáním zašlete obratem potvrzení o úhradě zálohové faktury na e-mail info@accontconsulting.cz.

Úhrada školení

Úhradu můžete provést:

  • bankovním převodem před termínem konání školení na náš účet číslo: 2900187965/2010 vedený u Fio banky, a.s., variabilní symbol = číslo zálohové faktury.
  • kartou on-line
  • hotově při prezenci pouze u prezenční formy školení

Doklad o zaplacení

V případě bezhotovostní platby za školení obdržíte po zaplacení daňový doklad o přijaté platbě e-mailem. Vyúčtovací daňový doklad bude zaslán e-mailem po uskutečnění školení. Při platbě v hotovosti obdržíte daňový doklad při prezenci ihned po zaplacení.

Stornovací podmínky

Účast na školení je možno stornovat 2 pracovní dny před termínem školení. Při neomluvené neúčasti 2 pracovní dny před školením zaplacený poplatek nevracíme, na požádání zašleme studijní materiály.

Organizační změny

Vyhrazujeme si právo změny lektora, data a místa konání či zrušení školení z organizačních nebo provozních důvodů.

Všechny případné změny Vám dáme včas telefonicky nebo e-mailem na vědomí.

Cena školení zahrnuje 

Prezenční seminář

  • studijní či pracovní materiál zpracovaný přednášejícím v tištěné podobě
  • videozáznam ze školení
  • studené občerstvení, teplé a studené nápoje
  • dárek pro každého posluchače

On-line webinář

  • studijní či pracovní materiál zpracovaný přednášejícím v elektronické podobě
  • videozáznam z webináře

Věrnostní program pro stálé zákazníky

Zúčastníte-li se pěti libovolných prezenčních seminářů v kalendářním roce, získáte již při páté návštěvě zdarma praktický dárek.